assalamualaikum :)
hari ni 7 jan 2013. masih belum terlambat kn tuk wish happy new year? happy new year semua..hehe ^_^
so 2013 da datang melawat. welcome welcome :) tahun nie saya nk cari kerja permenant. saya nk ada income sendiri supaya saya boleh tanggung mak pulak lepas nieyh.. huuu.ade sape2 tau mne nk cr kerja? pengganggur tegar da nieyh.. yuuu...mudah-mudahan dipermudahkan segala urusan. amin :)
2013. kalau boleh saya tak nak da nangis2 macam tahun2 sebelum nie. penat la asyik nangis je. betul jugak kata seorg sahabat saya nie.. air mata saya mahal buat apa membazir tuk perkara yg remeh-temeh kn? kawan2 semua marah saya sebab sy asyik nangis je..mereka xsuke tengok saya mcm tu, kawan2 sekolah saya semua macam da xkenal sapa saya. sebab masa sekolah dulu sy la paling periang antara semua tp bile umur da 22 nieyh da jadi laen pulak. uukhuk, semua persekitaran sekeliling , banyak mengubah diri saya yg sebenar :")
saya sebenarnya penat dilayan seperti anak patung, hanya dicari bila diperlukan. tp dibuang ketika gembira. bila marah, xpuas ati saya la tempat tuk melepaskan semua ketidakpuasan hati,. bila busy saya la org pertama yg dimaki, bila brsedih saya org pertama dicari, bila dlm kesusahan saya org yg dirayu tp bila bahagia gembira? hilang macam tu je. kalau korang la jadi saya, apa yg korang rasa? rasa dipermainkan kn? sedih tau x? penat sgt bila kene berlakon yg kite nie okeyh sepanjang masa walaupun hakikatnya kita xokeyh. hanya Allah yg tahu..
okeyh2. enough gn sedeyh2 semua nie. da tahun 2013 kn? life mut go on. be a person that they thinking of u,. got it? if they think u are doll, then act like a doll. if u think u are stupid, then act like stupid just in front of them. let them happy with their toughts. one day they will know who u really are.
never let down people who believe in u. for those who trust u, love u, dont u try to let them down, try to be the best. make them proud. and make all their toughts are true. i believe u can make it, just build ur own self confidence and believe in urself, then the successful is yours ^_^
No comments:
Post a Comment